2011 m. lapkričio 15 d., antradienis

Кто адрессат?


Кому пишутся блоги? Что это - новый литературный жанр или расписка о рыночной невостребованности? Дневник эгсгибициониста или поток словесного недержания?

В культурных странах - это может быть даже заявка на литературу или хотя бы на публицистику. Вот смотрите: это я ! У меня рождаются интересные мысли, я спешу ими поделиться - чтоб мир стал просторнее и интереснее - только напечатайте, отзовитесь, пригласите!
В африканских странах , где все озабочены выживанием и поеданием ближнего во имя Христа или экспресс-гонорара, блоги пишут ради пиара или из тоски почему либо - по трехцветной Родине,
по советскому лимонаду или же от всенародного одиночества.

"Для кого ты пишешь свои тексты?" - в лоб спросила веб-прохожая. Для познания самой себя. В самопроизвольных текстах видишь себя ярко, в полный рост, как в родном зеркале. Видишь - и замечаешь морщины духа, складки души , отметины времени. Идешь на свидание с самой собой. И даришь блогерные откровения друзьям, чтоб были рядом, когда падаю и когда поднимаюсь.

Писала для дочери, чтоб шла быстрее и легче по следам моего опыта. Оказывается, писала и для доброго десятка литературной вши - питались графостаратели придуманными мной словами, стилем, темами. Дочь уже пошла своим путем, сама пишет сценарии. А друзья, чье мнение мне важно, которые не равнодушны к откровениям и не хавают куски на чужих поворотах - русские, англичане. На них мне хочется равняться. Все, баста, viso gero, литовский блог умер, как и мой интерес к литовскому читателю - которому я не нужна. А если не нужна, так и мне - не надо. Это обида на неблагодарных? Нет, это вознесение к вершинам нового языка ради верного читателя.

13 komentarų:

  1. Saule, ką Jūs, kaip tai Jūs nereikalinga? Ar tai dėl komentarų stokos? Tai juk be galo sunku komentuoti, kai rašo žmogus praaugęs tave šviesmečiais ...
    Na bent tyliai džiaugiuosi, kad rusų ir anglų man antrodsios gimtosios kalbos ;-)), kitaip labai jau skaudu būtų ...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jūsų blogas, Saule, ir Jūsų tinklalapis - pagrindiniai, pirmieji favorite web-puslapiai, kuriuos atsidarau įsijungus kompą. Laukiu Jūsų įrašų. Būtų labai gaila. Nors... Jūs gi neprivalote taikytis prie Jūsų suvokimo nepriaugusių. Kam reikės, tas augs ir ieškos.
    Man Jūsų reikia, bet priimu ir gerbiu Jūsų sprendimą kaip turinčios teisę laisvai rinktis.
    Kadangi myliu, tai paleidžiu :)
    Geros dienos :))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Net nezinau ka pasakyti...gal neteisingai traktuoju sia Jusu zinia....gaudau kiekviena Jusu teksta kaip isgyvenimui butina oro gurksni...na gerai, kad rusiskai ar angliskai, bent jau jokios kitos naujos kalbos nereikes mokytis :-)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  6. http://www.lrytas.lt/-13239412781323018163-sigitas-parulskis-valgykim-diev%C4%85-kol-%C5%A1vie%C5%BEias.htm

    - S.Parulskis padėjo tašką abejonėms - tęsti ar ne šį blogą. Jei net rašytojas su vardu nusisavina be atodairos svetimas idėjas, ko norėti iš pradedančiųjų? Posovietinis visa ko vogimo mentalas. Kai bendra kritinė masė priaugs iki nesavanaudžio DALIJIMOSI grožio, tada bus prasmė ir nuoširdiems blogams lietuvių kalba.Dabar gi atrodau daugumai kaip trenkta, kurią nebaudžiami išlaižo, nučiulpia, suprofanuoja honorariniai šustriakai. Gal su slaptažodžiu tik draugams prieinamą ...ieškosiu būdų.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Didelis dėkui už labai įdomius pastebėjimus ir paaiškinimus dėl pinigų. Rahu 2-ame , niekaip neišmokstu iš savęs užsidirbti padoriai, bet , kiek reikia, tiek turiu, dantis susitaisau, valgyt gaunu, apsirengiu, kelionei irgi užtenka:))) vaikams kraitį paliksiu
    kitonišku būdu:))

    Su patentais nesiterlioju, kai žinai kas mūsų laukia neužilgo, beprasmė gaišatis. Juokiuosi iki spazmų, kai paskambina koks atšokęs teisininkas ir siūlo pirkti domeną "astrologesaule" ar kazhkas panašaus. Būna gi "verslininkų" :))) Kažkiek nemalonu ,kai solidūs kolegos šmeižia už akių kaip plagiatorę , vis užvažiuoja kokia jų fanė : "ak tu, nedorėle, plagijuoji garbią astrologę". Ti jų, ne mano, sąžinės reikalas, o sąžinė - atskaitingas organas, ne tuščias žodis.:)))

    Yra Visatos dėsnis: perduok idėją kitam, jei jos nerealizuosi, kaip Dievo deglą. Esu milijonus taip išdalinus, nes gaunu dykai, negi gaila? Užspoausi, kitas perims, jos - dėl žmonių pažangos, o ne dėl pelno:)))
    Štai lydosi visi dėl Džobso nors jo visos idėjos - iš VOzniako galvos. VOzniakas - gyvas, sveikas, laimingas, mėgaujasi gyvenimu, o kur Džobsas?Tenai, kur patenka eksternu užsiparinę dėl pelnų:)))
    Žinios naujoje eroje turi cirkuliuoti NEMOKAMAI, vis daugiau žmonių, išskyrus žydus, tą supranta. Pvz; Wikipedia, youtube, rusų web-bibliotekos ir kt. Žmonija turi sulyginti informacinius lygius,o ne juos stabdyti per perkamąją galią. Infomracija turi būti prieinama visiems, nes Gamtos kataklizmų akivaizdoje ( svilinanti saulė, vandens deficitas) išliksim tik bendrai dalindamiesi, o ne pirkdami žinias. Viską ką išdedu viešai kaip informaciją svetainėje , FB'ke - skirta paprastiems žmonėms kasdieniam naudojimui , nekomerciniams tikslams, drąsiai rodykite mamai
    Dėl augalų esu rami, mat technologijos nepagaus niekas tol, kol pati nepanorėsiu,nors bando aktyviai provokuoti ir išpešti, irgi juokinga,negi mano kad esu TIEK NAIVI:)))???? Jei kas bandys kopijuoti augalų savybių pateikimo stilių, būsiu dėkinga už nuorodas į vardus - lengva bus demaskuoti informacinius netikslumus tų, kurie nenutuokia, kad mano žinios turi sisteminį , fundamentalų pagrindą, ne žolininkės paveldas ar sapnai.

    Blogas buvo kaip meilės išraiška, paspirtis šiuolaikinei moteriai, abejojančiai savo pajautomis, ieškančiai dvasingumo. Sutikau būti treniruokliu. Deja, pasipylus profaniškiems leidybiniams klonams, suglumau::kai idėja profanuojama dvasiškai aklų, kai apie Dievą ir dvasias rašo tūla "regėtoja, būrėja' p. Gražina, kažkiek gėda, kad ir jos "smegenis" apšviečiau . Laimė, yra nematoma atranka: kiekvienam savo knygos , pagal dvasinį lygį.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  10. Ačiū labai už šiltus sveikinimus:)) Ir už meilę - nepaliausiu dėkoti:))
    Nukabinti nosies nemoku:)) ne mano stilius. Jau rašiau bloge - išeinu iš ten, kur chebra nemoka teisingai žaisti, nesilaiko bendrų žaidimo taisyklių. Išeiti, t.y. rasti kur reikštis - visada buvo ir yra kur:))) Lt blogų kultūra dar nesudygusi, gal kada susiformuos? Jokio skirtumo - ar reklamuotis, ar viešintis - iš visur savinsis, nes žino, kad negaus atkirčio. O pačiai kovoti su vagimis -fu,gaila kūrybinio ir meditacinio laiko. Vardan ko? Savo autorinių idėjų vertę ir be agresyvios kovos su nulaižytojais žinau. Savo aplinkai jos įrodinėti nereikia. Menka - nusileisti iki jų lygio.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  12. Sveiki, noriu pasidalinti savo nuostabiais liudijimais Po to, kai ilgus metus bendravau su Vyru, jis su manimi išsiskyrė, padariau viską, kad jį sugrąžintų, bet viskas buvo veltui, aš labai norėjau jo sugrąžinti dėl meilės, kurią turiu. Jam maldavau jį su viskuo, daviau pažadus, bet jis atsisakė. Aš paaiškinau savo problemą savo draugei ir ji pasiūlė verčiau kreiptis į rašytoją, kuris galėtų padėti man ištarti rašybą, kad jį sugrąžintų, tačiau aš esu tas tipas, kuris niekada netikėjo rašyba, aš neturėjau kito pasirinkimo, nei išbandyti. elektroniniu paštu parašė rašytoją, ir jis man pasakė, kad nėra problemų, jog viskas bus gerai prieš tris dienas, kad mano buvęs grįš pas mane prieš tris dienas, jis ištarė rašybą ir stebėtinai antrą dieną, tai buvo apie 16 val. Mano buvęs paskambino man, aš buvau toks nustebęs, atsiliepiau į skambutį ir viskas, ką jis pasakė, buvo tokia, kad jam labai gaila visko, kas nutiko, kad jis norėjo, kad aš grįžčiau pas jį, kad jis mane labai myli. Aš buvau tokia laiminga ir nuėjau pas jį, todėl mes vėl pradėjome laimingai gyventi. Nuo to laiko pažadėjau, kad kas nors, ką aš žinau, turintis santykių problemų, aš jam padėčiau, nukreipdamas jį į vienintelį tikrąjį ir galingą rašybos rašytoją, kuris man padėjo išspręsti savo problemą. paštas: babaidadawiseman01@gmail.com
     galite jam išsiųsti el. laišką, jei jums reikia jo pagalbos jūsų santykiuose ar bet kuriuo kitu atveju.

    Meilės burtai
    Uždirbkite gerų pinigų arba laimėkite loterijoje.
    Pasiekite sėkmės versle.
    Dvasinės problemos.
    Laimėkite teismo bylą.
    Ieškokite savo gyvenimo partnerio.
    Gaukite gerai apmokamą darbą.
    Įgykite savo santuokos kontrolę.
    Sulaukite palankumo ir pritraukite žmonių dėmesį.
    Grąžink prarastus pinigus.
    Gydykite jus nuo visų ligų. tiek išgydoma, tiek nepagydoma.
    Išspręskite nėštumo problemas ir palaiminkite jus kūdikiais ir kt.

    Kreipkitės į šį puikų vyrą, jei kiltų problemų dėl ilgalaikio sprendimo
    per babaidadawiseman01@gmail.com
    „WhatsApp“: +2348136951551
    „Viber“: +2348136951551

    Ačiū man vėliau

    AtsakytiPanaikinti
  13. Ačiū dr. Ilekhojie, kad padėjote man. Aš buvau vedęs 4 metus ir 5-erius metus kita moteris pagrobė mano vyrą nuo vaikų ir manęs. Aš kentėjau, kol susipažinau su dr. Ilekhojie internete ir nusprendžiau pabandyti ją. Nustebinančiai, aš tik nusiųsdavau nuotrauką jai ir mano vyrui, o po 48 valandų, kaip ji man pasakė, pamačiau, kaip mano vyras ateina pas mane ir vaikai, ir tai yra Todėl aš rekomenduoju visiems, turintiems santykių problemų, susisiekti su šia galinga moterimi ir leisti savo meilužei sau. Reikia pagalbos?

    WhatsApp dr.Ilekhojie telefonu +2348147400259 elPaštu info@gethelps.online ir gethelp05@gmail.com Svetainė: https://gethelps.online

    AtsakytiPanaikinti