2009 m. gruodžio 19 d., šeštadienis

Tarp zombių ir žmonių

http://people.pwf.cam.ac.uk/egk10/notes/repressedsignifier_files/image002.jpg

Na va, pagaliau suradau Vandenę, išrašytą mano h-pe. Jos zombavimo ir išsivadavimo patirtys bei būsenos atskleidžia , impulsuoja idėjas, diktuoja tolesnius zombavimo technologijų tyrimus. Cha- cha, reikės vėl šviežiai, naujomis akimis perskaityti Hoffmaną:
http://en.wikipedia.org/wiki/E._T._A._Hoffmann.

Jokia ten ne juodoji gotika, o future-realizmas, kur sunkiausia tampa atskirti gyvą, savistovį, savavalį jausminį žmogų nuo manekeno, tapusio prieš savo valią įrankiu astralinio mago rankose ir veikančio pagal svetimas, jam į pasąmonę gudriai įkištas programas.

Įžengiau (buvau atvesdinta?) į Džerio žiaurių eksperimentų su žmonių jausmais ir santykiais erdves. Privalau rasti priešnuodžiius , na lyg būsimus vaistus-apsaugas žmonėms , kurie norės mylėti, patirti abipusius šviesius jausmus natūraliai, savo valia, o ne kaip marionetės-lėlės pilti nuoširdžius jausmus į nematomo mago energetinius rezervuarus.

1 komentaras:

  1. Kiekvieną dieną tapo kova, kai sužinojau apie mano vyro reikalas. Aš negalėjau valgyti, miegoti, dirbti arba daryti ką nors be galvoti apie tai. Mūsų santuoka buvo ant išnykimo pabaiga, aš galėjau jausti jį. Nusprendžiau pabandyti meilės burtas Dr. Obodo sužinojęs, savo duomenis internete ir pradėjau laukti, kad pamatyti rezultatus.

    Mažiau nei vieną dieną, jis visiškai pakeitė jo požiūrį į mane ir sustabdė reikalas tą pačią dieną.

    Ačiū, taigi, taigi, taigi, taigi, daug Dr. Obodo. Jūs nuostabi!!jei reikia pagalbos, čia
    El. paštas : templeofanswer@hotmail.co.uk
    Whatsapp: +(234)815 542548-1

    Ponia Vanessa

    AtsakytiPanaikinti