2009 m. gruodžio 22 d., antradienis

Karingos Fetišistės

Nesuprasdavau fetišizmo esmės. Ok, daikto garbinimas, bet kur iškrypimas? Kaip reikškinys atrodo gyvai?
Dabar žinau, tai lietuvių mokyklos pedagogų grupė. Būtinai - grupė. Po vieną jie virsta gyvais žmonėmis, o grupėje - fetišisčių sambūriu, kuriam galioja tezė:

"Manoma, kad tikro fetišizmo atvejais asmuo netgi nepaiso jokių žmogaus, turinčio tam tikrą fetišą, asmeninių savybių ( http://lt.wikipedia.org/wiki/Feti%C5%A1izmas)"

Asmuo turintis, fetišą, tai kiekvienas mokinys . JO jausmų mokykloje mažiausiai paisoma, auksinių raktelių į jo duris niekas neieško , mat mokytoją jaudina tik vaiko fetišai - "turtingas tėvas", "prastas lankomumas" , "žymi mama" , "darbas vertas - 97 proc.", "bankrutavęs ", "pertrumpas sijonas", "šmaikštumas" , "našlaitis" . Mokytojos, su retom išimtim, pasiunta ar nurimsta, apsąla ar apšąla santykyje ne SU VAIKU, kaip gyvu, atviros sąmonės žmogum, o su jo fetišu.
Dabartinė lietuviška mokykla dirba tam, kad užmuštų žmoguje žmogišką pradą, lietuviškos mokytojos tenkinasi vaikų fetišais, tuo pačiu juos žalodami psichiškai ir moraliai.

Mintys gimė po paskaitos -seminaro "Naujas mokytojo vaidmuo Žinių visuomenėje". Manęs vos nesudraskė, nes irgi puolė ne mano idėjas ar temą, o fetišą "astrologija". Atsimušinėjau kaip pirmoji krikščionė romėnų liūtų narve.

Jokios kultūros, dialogo užuomazgos, pagarbos priešais stovinčisam žmogui. Gryna patyčia ir piktas puolimas. Apie kokias prevencines smurto programas galima kalbėti, kai pagrindinis patyčių kūrėjas ir generatorius - MOkytojas?

Į galą jos nutilo, kai prakalbau apie ateities konkurenciją, ir kad jei nekeis požiūrio į vaiką, -į šeimą , neužilgo steigsis privačios vidurinės, kur pedagogus kontroliuos tėvų tarybos, kur liks Mokytojai be fetišų, o su veidais ir kūrybinėmis programomis.
Kokia laimė, kad mano vaikai jau baigia iškęst nusiplenusių pedo- fetišistų sistemą.
Kokia kvaila idėja buvo rengti mokytojoms seminarų ciklą . Jos - dauguma!- nepagydomos, pagautos inercijos, negirdinčios, nesuprantančios vaiko, užprogramuojančios jį visam gyvenimui etiketėmis-leblais. Dialogas - neįmanomas tik : aktyvinti tėvų grupes, kad per valdžią ir politikus kažką esmingai keistų, neleistų išvešėti robotizmui, standartizavimui, bendroms metodikoms.

Paskutinis klausimas mane nukirto:"O kas atsakingas už vaiko moralę - mokykla ar šeima?". Irgi fetišistė, realiai - fašistė, skirstanti vaikus pagal SAVO individualios moralės fetišus.

Dar nustebino populiariausia bibliotekos knyga: "Vartotojų kultūros ugdymas". Net 4 lietuvių autoriai!. Ir tvarkingai, rimtu tonu ( vienas iš autorių - mentalinis kyborgas Gerulaitis !) , ant šilkinio popieriaus - kaip ugdyti tobulą vartotoją.
Hm... ,maniau, jog mokykla ugdo laisvą pilietį, o - pasirodo - vartotoją....